Børns særlige behov og mindre dysfunktioner

Børns særlige behov

Online kursus

RAB timer

Pris: 655

10 timers undervisning, teori og praktik.

Genudsendelse til rådighed for livstid-
Inkl . videos, materiale og diplom


Et kursus der henvender sig til Ansigts Refleksterapeuter, der ønsker at få et ekstra redskab specielt udarbejdet med henblik på at arbejde med børn med særlige behov og mindre dysfunktioner.

Kursets indhold:

På kurset lærer du at sammensætte en handleplan, der kan bruges til individuel behandling.

Særlige behov eller mindre dysfunktioner:

  • Indlæringsproblemer
  • Koncentrationsbesvær
  • ADHD
  • OCD
  • Autisme
  • Hyperaktivitet
  • Høre- og synsproblemer
  • Kommunikative vanskeligheder
  • Sociale og adfærdsmæssige problemer
  • Dysleksi
  • Taleproblemer
  • Matametiske færdigher
  • Internetafhængighed

Stimuleringen kan lindre og afhjælpe symptomer afledt af de forskellige dysfunktioner og forbedre psykiske og følelsesmæssige funktioner.

I løbet af kurset vil du lære at behandle 6 basemodeller til dysfunktioner. Kurset veksler mellem teori og praktiske øvelser. Farverigt og let forståeligt materiale.

Metoden Lone Sorensen anvender er baseret i forskellige Mikrosystemer med videnskabelige undersøgelser bag; Dr. Yamamoto (YNSA), Japan, Dr. Castillo Morales, Argentina, Dr. Wong, USA, Dr. Chau, Vietnam, Maria Perez, Argnetina, Dr. J. Bossy, Frankrig.

Lone Vilken skrev

Lone Vilken skrev

Kære Lone

Jeg har glædet mig til at fortælle dig om Simons forløb. Jeg er bare så glad!
Simon fik jo en score på 67 i ordblindtest  ( rødt felt = ordblind) hvorefter jeg deltog på dit Dysleksi kursus.

Det var fantastisk at få et redskab til at hjælpe mit eget barn. Og sikke nogle resultater vi har opnået! Simon fik en score på 79 i sidste test ( grønt felt= ikke ordblind)
Der har også været andre positive forandringer. Simon, der er meget sensitiv, har virket til at være i større balance med sig selv, været mindre opfarende - og har endda oplevet et brusebad som værende rart - noget ganske nyt ;-)

Det har krævet en del tid, og vi har da også været ihærdige og fulgt vores behandlings-/træningsplan. Men hvor har det været givet godt ud. Og træning med Simon havde 1. prioritet, så på den måde var tid aldrig et issue. Det har også været en rigtig dejlig fornemmelse på den måde at vise Simon, at der ikke var noget vigtigere end ham. Behandlingerne og øvelserne har været lig med masser af nærvær og det føltes bare så skønt :-)

Så helt igennem en positiv oplevelse - tak!

Refleksterapi til skolebørns særlige behov

Børns Særlige Behov Projekt København 1

Børns Særlige Behov Projekt København 1

Børns Særlige Behov Projekt København 4

Børns Særlige Behov Projekt København 4

Børns Særlige Behov Projekt København 2

Børns Særlige Behov Projekt København 2

Internationalt Institut for Refleksterapi Lone Sorensen SL

 Barcelona, Spanien

E-mail: sorensensistem@gmail.com

Del siden